Monday, October 27, 2008

Vankopper og sykdom


Rebecca har vært syk siden lørdag og i går kveld kom grunnen. Mange prikker på hele kroppen, nå er hun endelig smittet av vannkopper. Som den hyggelige moren jeg er :D har jeg nemlig prøvd å få henne smittet flere ganger, uten å lykkes. Denne gangen var det ikke meg(typisk), men det er jo veldig greit å bli ferdig med det. Tante Elisabeth(min søster) har allerede sagt at hun kommer på besøk for å smitte Victoria. Victoria er Rebecca sin kusine som er kun noen måneder yngre.Var ikke så lett å få tatt bilde av vannkoppene da de fleste enda er veldig små.

Som vanlig passer sykdom ikke alltid like bra. Jeg har vært syk i flere uker, nesten fire og begynner å bli VELDIG lei. Har hatt to kurer som ikke har vært nok. Legen min har tro på svake kurer :( Jeg håper å få time til lege i dag og at jeg nå kan begynne å bli frisk igjen. Svein Edvin(mannen min) jobber i Hammerfest på snøhvitfeltet og han har ordnet seg en turnus som gjør at han alltid er på jobb om vi er syke. Helt utrolig hvordan det passer.

Nå blir det spennende å se hvordan Rebecca takler å være så lenge hjemme. Hun har allerede annonsert at hun SKAL i parken. I mangel på barnehageplass går nemlig Rebecca i park. Hun trives veldig godt og synes nå at det er nesten en straff å måtte være hjemme med mamma. Er kjekt å se at hun trives så godt. De første dagene og egentlig i to uker ville hun ikke være der. Det var vanskelig å gå fra henne, nå har hun ikke tid til å si hadet engang.

1 comment:

  1. Så det var sånn prikkene så ut? Interessant. =)

    ReplyDelete