Sunday, November 23, 2008

Vinterstemning


Finnes få ting så koselig som snø, i hvert fall synes jeg det :o) Alt blir så lyst og koselig og det forandrer meg til en skikkelig optimist. Sånn sett passer jeg dårlig til å bo i Bergen, men vi nyter det når vi har det. På fredag benyttet vi sjansen til at alle sammen fulgte Rebecca til parken på akebrett(mannen min jobber turnus og kom tilbake torsdag) Skikkelig koselig!

Og nå begynner julestemningen å komme. Jeg har bestilt bilder og planen er å begynne med kortene så raskt som mulig(tenker alltid at jeg skal ha de klar til 1 des...men men) Og for en gangs skyld blir det snø på bildene.

Hunden er ikke helt fornøyd med at han må ha drakt på, men jeg har endelig lært. Bichon pels og snø passer ikke helt sammen. Ved litt fuktighet setter det seg fast snøballer som ikke alltid er like lett å bli kvitt. Det er en tispe med løpetid i nærheten av oss. Mye styr, jeg anbefaler alle å heller skaffe seg en tispe. Det er ofte en tispe i nærheten som forandrer hunden til en sutrende hormonsyk mann. Det er ikke alltid bare bare. greit nok at tisper har løpetid to ganger i året, men hunden vår har det nesten hele tiden. Han glemmer helt å spise og glemmer å gå på do når han er på tur. Noe som fører til at han er veldig opp og ned i vekt. Noen uker spiser han ingenting for deretter å spise seg opp igjen når ingen har løpetid.

Håper på en uke med mye colombianytt. Har prøvd å tråle nettet uten resultat de siste dagene....


Her er vår flotte fem åring!! Er så glad at han er barnekjær, han elsker unger(de kommer på en 3 plass etter tisper og valper)

Når Rebecca var liten fungerte han som barnevakt. Begynte hun å grine, eller hvis hun våknet i vognen løp han etter meg for at jeg skulle komme fortest mulig. Han hørte det gjerne før det slo ut på babycallen.

No comments:

Post a Comment