Saturday, December 6, 2008

Adventstid-ventetid


At adventstid er ventetid er noe som passer veldig bra. Har ventet på colombiaoppdateringer, har kommet noen få(som bare har sagt at det ikke har hendt noe). Så nå er jeg i en tredobbel ventetid. Jeg venter på julen, på at mannen skal komme hjem og at det skal bli noen positive oppdateringer på colombiafronten.

Av dem er det første delen som er lettest, julen kan vente på seg. Er deilig å nyte ventetiden også, noe jeg gjerne skulle ha overført til adopsjonen. Men noe jeg ikke klarer, jeg bare MÅ sjekke om ikke DVA listen har kommet. Den skulle jo ha vært her for lenge siden... Mannen kommer hjem snart og skal ikke jobbe før etter nyttår, det skal bli deilig. :o)

Jeg er skikkelig julemenneske og merker at det faktisk hjelper litt på ventingen. Selv om jeg ikke klarer å gi helt slipp. Ærlig talt så er det jo ingen ting jeg kan gjøre med ventingen og jeg må ikke vente kortere selv hvor mange nyheter jeg finner.

I år har vi startet noe som jeg har bestemt er en juletradisjon. Rundt hele lungårdsvannet var det fullt av folk når man tente juletreet. For mange er det en tradisjon og er det noe jeg elsker er det tradisjoner!! Jeg samler på dem, noe som kommer til å medføre at når jeg er ca. 45 kommer det til å være flere spesielle dager enn hverdager.

Håper jeg snart kan komme med noen colombiaoppdateringer!! :o)

No comments:

Post a Comment