Friday, January 30, 2009

God helg :o)


Så har en hel uke gått. En uke mindre å vente på å vårt etterlengtede barn. Og en uke mindre å vente for mange av dere som leser denne bloggen.

Det er hyggelig å se at så mange er innom. Kunne ønske jeg kunne ha vist til flere oppdateringer og nyheter. Men jeg har tro på at det kommer.

Jeg har i hvert fall hatt en helt super uke! Det vet dere :or) Først og fremst har vi jo fått den etterlengte godkjenningen vår. Og vi fikk en positiv overraskelse i at vi har vært godkjente lengre enn vi hadde håpet på. Snart to måneder!! Det rare er at det føles som det er lenge siden godkjenningen kom. Så mye har skjedd. Vi har fått feiret godkjenningen litt og tok oss en tur på kino tirsdag. Da satt mine foreldre barnevakt, mens vi kunne se Max Manus. Forresten en veldig flott film og den kan anbefales. Vi prøvde å være mer orginale, men kom frem til at det var det vi hadde mest lyst til å gjøre.

Ellers har jeg blitt mer aktiv i menighetsarbeidet og skal være medarbeider de fleste fredagskveldene for en flott gjeng ungdommer. Passer fint inn i nyttårsforsettet mitt med å være mer aktiv. Nå har jeg god tid og det føles veldig rett!

Besøk har vi vært heldige å hatt en del av denne uken også, kjekt å tilbringe tid med gode venner og familie. I morgen skal vi i besøk til min svigermor som har bursdag. Håper jeg blir frisk(har fått en forkjølelse). Og i dag har min søster, svoger og tantes søting fått seg nytt hjem. Med god plass til overnatting, supert. Er ikke langt unna oss heller.

Ellers traff jeg to nyyyydelige adopterte jenter fra ungarn på onsdag. De var kjempeflotte! Håper jeg treffer dem igjen.

Mye mas på meg i dag... I dag har colombialisten kommet ut. Trenger ikke holde hemmelig at det ikke var skjedd noe stort. Krysser fingrene for de som har ventet lengst. Og håper også at det kommer flere medlemmer. Da blir listen mye mer nøyaktig også. Trist er de nye ventetidene. Mine gamle tall var distrikt 12 juli 2010, tildeling 20 sept 2010. Nå er det distrikt 22 feb 2011 og tildeling 1 August 2011. Det fine nå når jeg er godkjent så kommer tallene automatisk bak navnet mitt. Tidligere måtte jeg regne selv(stress..) Men jeg skriver ned tallene. Er jo litt spennende å følge med.

I forhold til bloggen har jeg i dag laget etiketter. Siden jeg skriver så masse er det ikke så lett å finne igjen stoff. Håper det blir lettere å finne frem. Blir bedre for meg også, letet lenge etter den gamle Lista de Espera sist gang.

1 comment:

  1. Hei..
    Kjempefin blogg : )
    Dette er ikke kritikk, men vær litt forsiktig med å legge ut for mye om ventetider, hvor mange som har fått distrikt, tildeling osv..
    Grunnen til det er at vi (Nordmenn)ble "klaget" på til Colombianske myndigheter, da en del fra andre land reagerte på at vi fikk flere distrikt og barn til Norge. Dette var også årsaken til at AF har lagd "ekstranettet" se her: http://www.adopsjonsforum.no/nyhetsbrev.aspx?article=441825&mid=441825
    Synd at det skal være sånn, men desverre er ofte misunnelsen større enn............ja, du vet : )
    Ellers så MÅÅ jeg inn på siden din ett par ganger i uka..
    Merkelig hvor "avhenging" (av info og div) man blir i denne ventetiden : )
    Ha en fiiiin helg : )
    Hilsen "Medventer"

    ReplyDelete