Friday, January 9, 2009

Jente søker foreldre

Nå har det kommet enda et barn fra colombia på barn søker foreldre listen. For å adoptere henne må man også være godkjent i colombia. Hun er født i 2006. Håper snart alle barna på barn søker foreldre får nytt hjem. Spennende om noen av de jeg kjenner søker. Føler jeg kjenner mange av de som er på ønskebarn og selvfølgelig de jeg var på adopsjonskurs med. De fleste av dem er colombiasøkere. Det er en flott ting med adopsjon, man blir så glad når andre får tildeling og at et barn får et hjem. Det hjelper på den lange ventetiden :o) Siden vi har begynt har vi snart vært gjennom to vanlige svangerskap. I det siste har jeg til og med fått litt bekkenløsning. Selvfølgelig ikke like ille som ved Rebecca, men siden jeg hadde så voldsom bekkenløsning sliter jeg med det innimellom.

Det er ikke mulig for oss å søke, vi er ikke godkjente og alle barna har for høy alder til at det er en mulighet.

God helg alle sammen

3 comments:

  1. Når du sier dere ikke er godkjent, er det i Colombia dere ikke er godkjent? Eller holder dere også på med den norske prosessen? Har inntrykk av at dere ligger et stykke foran oss i løypa?

    ReplyDelete
  2. Vi venter på godkjenning i colombia. Håper at den kommer snart!!

    ReplyDelete
  3. Sånn var det ja. Sniker jo rundt og følger med på andre adoptanter, men går litt i surr med hvem som er kommet hvor i prosessen. ;-)

    ReplyDelete