Wednesday, January 21, 2009

Litt av hvert :o)

Det har kommet en ny tildeling til spania i alderen 0-1 år. Dessverre sier de ingenting om verken distrikt eller hvor lenge de har ventet.

Adopsjonsforum har kommet med ny statestikk som viser til at ventetiden har økt med 6 mnd. fra 2007 til 2008. Men dette forundrer meg så lite at jeg nesten synes at det var positivt at det ikke hadde økt mer. For jeg tror at 2008 var bunnåret og at det kommer til å bli bedre i 2009.

Ellers har jeg funnet noen flere linker til hentereiser som jeg har lagt ut på siden.

Hvis du har noen tips til flere linker til hentereisehistorier eller hvis du skriver blogg og holder på å adoptere vil jeg gjerne ha linken din :o)

Tankene går kanskje ekstra mye til colombia på en regnfull bergensdag..

No comments:

Post a Comment