Wednesday, January 14, 2009

Oppdateringer fra Danmark :o)


Både i går og i dag har jeg stort sett drevet med shopping og resultatene fra det har vært veldig bra. Synes jeg har funnet mye fint, stort sett kun ting til Rebecca. Kanskje legger jeg ut noen bilder også... Morgendagen får vise.

I dag har jeg sjekket oppdateringene fra Danmark. Fra DanAdopt har det ikke kommet noe nytt på en stund, men de har også kun ni søknader på colombia ICBF og av dem er kun to fra 2006 og to fra 2007.

Fra Danske AC Børnehjælp har det kommet flere nyheter. De har en liste som oppdateres ca. hver 15 i måneden. Nytt siden sist er :

* Tildeling til et par som er godkjente av ICBF 27.07.2005, de var i regionen Bucaramanga
*Tildeling til et par som var godkjente av ICBF 22.05.2006, de var i region Monteira
*Tildeling til et par som var godkjente av ICBF 09.02.2007 for tvillinger, de var i region Ibacue
*Distrikt til et par godkjent av ICBF 16.05.2006 Monterira
*Distrikt til et par godkjent av ICBF 22.05.2006 Cali

Det står ingen informasjon om alder på godkjenning og på tildeling. I tillegg til dette har et par forsvunnet fra listen, de var godkjente i september 2008. Uten å vite dette sikkert tror jeg de har trukket sin sak.

Igjen på listen er det da:

* 4 saker godkjent i 2005
* 17 saker godkjent i 2006(to av disse har distrikt) + 2 saker hos DanAdopt
* 10 saker godkjent i 2007 + to saker hos DanAdopt
* 13 saker godkjent i 2008
* 7 saker som venter på godkjenning + 5 saker hos DanAdopt

No comments:

Post a Comment