Sunday, February 1, 2009

Februar

Så har en ny måned begynt. Jeg er ikke helt i form, er litt syk. Men det er nok noe som er raskt over, det er i hvert fall planen. Det medfører derimot at jeg ikke kunne ha barnesamlingen for 0-3 åringene under gudstjenesten. Passet veldig dårlig, hadde gledet meg til det. I stedet skal Svein Edvin ha barnesamlingen. Han er flink til det meste, men tror han føler at barnesang er litt utenfor hans kompetansområde. Som han sier: Han kom for sent når Gud gav ut sangstemme. Stemmer ganske bra siden han har en tendens til å være sen, men han har blitt myyyye bedre i det siste. Sangstemmen tror jeg at jeg ikke kommenterer, så får dere trekke slutninger selv. :o)



Fikk dermed god tid til å google colombia. Fant disse to fine videoene. Den siste er lett å misforstå begynnelsen, så se hele!! :o)







Nyt dem. Takket være Hanne fikk jeg nå redigert bloggen og lagt de rett inn!! Supert og tusen takk!






En ting man får lære er at colombia har 14 000 ulike sommerfuglarter.


1 comment:

  1. Hei Camilla! Kjempefin blogg du har! Det er veldig interessant å lese og lære om prosessen dere er i (og om alt det andre!), jeg ønsker dere alle lykke til, og ser frem til å lese mer! stor klem fra Johanne S :)

    ReplyDelete