Saturday, February 7, 2009

God helg :o)


Enda en uke er gått. Jeg er positiv og synes det har skjedd en del på colombiafronten i det siste. Om ikke i Norge, så i andre land. Det blir nok spennende med neste Lista de Espera. Håper den kommer snart, men den kommer jo ikke til et fast tidspunkt. Kan dermed ikke love noe.

Hvis noen vil ha litt lesestoff som ikke er nyheter(men noe var nytt for meg), kan de trykke her.

Ellers har jeg lagt inn noen nye lenker fra svenske adopsjonsreiser som alle er fra 2008. Og jeg har slettet en del gamle lenker. Håper ikke noen kommer til å savne dem, men jeg synes at hentereiser fra før 2000 tallet ikke er så aktuelle lengre. I tillegg var dette danske og svenske lenker. Jeg kommer sikkert over flere nye hentereiser etterhvert som tiden går.


Blomsten heter Bucaramaranga : Det stod at den var nasjonalblomsten. Jeg har hørt tidligere at det er en Orkide som er det. Er dermed litt usikker... Men stilig var den i hvert fall!

God helg alle sammen!

No comments:

Post a Comment