Wednesday, February 18, 2009

Norgesoppdateringen

Så det var en som trodde jeg hadde lagt ut opplysninger fra ekstranett(det passordbeskyttede nettstedet for colombiasøkere). Håper det ikke var mange som trodde dette. Men for å være sikker så legger jeg ut lenken der jeg fant opplysningen. les her, nederst på siden Adopsjonsforum legger nemlig ut opplysninger også under samarbeidsland colombia. Dette er helt åpent for alle å lese. Jeg vil ikke legge ut opplysninger jeg finner på det passordbeskyttede ekstranett.

Men jeg skjønner hvis noen som ikke vet at adopsjonsforum legger ut informasjon på hvert samarbeidsland begynner å lure.

Er forresten veldig glad for at noen påpekte dette, synes det er veldig greit å oppklare misforståelsen. Vil ikke at noen skal tro at jeg legger ut konfidensielle opplysninger.


No comments:

Post a Comment