Sunday, February 15, 2009

Ny uke - nye muligheter

Jeg tror vi går inn i en spennende uke med mange muligheter. Det har jo enda ikke kommet en Lista de Espera, så det er jeg ganske sikker kommer snart. Føler i hvert fall at jeg har ventet lenge nok på den. I morgen kommer Danmark sine oppdateringer. Det er i hvert fall sikkert. ;) Kanskje får Ranveig tildeling? Det hadde vært gøy. En ting er sikkert at hun har nok det ganske nervepirrende for tiden.

Noe merkelig skjedde i dag på bloggen min, kunne ikke se noenting hvis jeg ikke gikk direkte inn på et blogginnlegg. Gi meg gjerne en lyd om det samme har skjedd med dere.

Jeg har nå fått spanskbøkene fra gymnaset fra min søster(hun gikk i to år) og tenkte jeg skulle begynne å lese og gjøre oppgaver. Søndag tar jeg leksefri så jeg starter i morgen. Er redd at alt skal føles som helt nytt stoff, det er i hvert fall en fare for det.



Håper alle har hatt en fin valentineshelg. Både de som har feiret den og de som har latt være- vi er i den siste kategorien.

2 comments:

  1. Så fint at du tenker på meg! Ja, nervene er i høyspenn om dagen! Vi satser alt på denne uken;-) Nå trenger vi en tildeling!
    Det var jo veldig hyggelige nyheter både på Colombia-listen og Ekstranett denne gangen:-) Ha en strålende uke!
    Godt at du er på beina igjen;-)

    ReplyDelete
  2. Tusen takk! Kjempeflott å være frisk igjen. Håper det skjer noe før helgen og at dere snart må pakke.

    ReplyDelete