Thursday, February 12, 2009

Syk


Å skrive om Giardia passet veldig bra i dag, siden jeg er syk med kvalme og oppkast. Heldigvis holder det på å gå over etter jeg har tilbrakt 24 timer over do eller en bøtte som faktisk er helt lik den på bildet jeg fant på nettet. Jeg ble mest sannsynlig smittet av min mor og nå håper jeg bare at de andre i familien ikke blir smittet. For det var virkelig ikke noe kjekt. Ikke engang vann kunne jeg holde nede. Uff.

Jaja, hvis jeg skal prøve å være positiv så kan det jo sies at det har en slankende effekt ... Jeg hadde nemlig vært veldig flink og gått på fjellet på mandag og på ski tirsdag formiddag, bare for å ta helt av på tirsdagen sammen med min søster. Det var ikke lite sjokolade og ostepop som forsvant ned med pepsi max, mens vi koste oss med fabelaktig tirsdags tv! Jeg la meg litt kvalm og tenkte det var pga. det jeg hadde spist, men det ble fort klart at det var litt mer enn det.

Ellers gleder jeg meg nå over at vi har fått en ny vaskemaskin i merket MILE. Jeg kan se at ullen til Rebecca har blitt ganske slitt og har hørt at Mile har skånetrommel som gjør at klærne blir mye mindre slitt. Mine foreldre har hatt Mile maskinen sin siden vi var små og ullen både meg og min søster har hatt er faktisk mindre slitt enn den Rebecca har hatt kun i en sesong.

No comments:

Post a Comment